Anglų kalbos būrelį lanko 3-4 klasių mokiniai.
Būrelio metu anglų kalbos mokymasis organizuojamas atsižvelgiant į vaiko raidos ypatumus. Jis remiasi vaiko imlumu, smalsumu, natūraliu poreikiu bendrauti. Veikla organizuojama kreipiant dėmesį įvaiko individualius, psichologinius ir amžiaus ypatumus: smalsumą, atvirumą, gebėjimą imituoti, išraiškingumą, pasiekimų džiaugsmą, norą žaisti, vaidinti. Mokiniai atlieka įvairias kalbines veiklas, kurios svarbios kasdieniniame gyvenime – turtina žodyną kalbėdami apie šeimą, maistą, spalvas, gyvūnus, skaičius, namus, mokyklą. Jie taip pat mokomi prisistatyti, pristatyti savo šeimą, pasisveikinti ir atsisveikinti, užduoti įvairius klausimus. Vaikai vartoja anglų kalbą kartu kurdami dialogus, žaisdami žaidimus, deklamuodami eilėraščius bei kitais būdais .Sudaromos sąlygos, kad kiekvienas moksleivis ugdytųsi pagal savo išgales. Pagrindinis darbo būdas – natūrali komunikacija ir komunikacinio pobūdžio žaidimai, kuriantys malonią mokymosi aplinką, sudominantys, skatinantys veikti. Svarbu, kad vaikas norėtų ir išdrįstų kalbėti. Veikla organizuojama taip, kad kiekvienas moksleivis galėtų matyti, liesti, judėti, kalbėti, vaidinti, dainuoti, žaisti. Kad jis įvairiose besikeičiančiose situacijose galėtų panaudoti tai, ką išmoko. Piešimas, įvairūs rankų darbai, nesudėtingi projektiniai darbai padeda sudaryti komunikacines situacijas. Užsiėmimo metu žadinamas vaiko noras mokytis, pasidžiaugti pasiekimais. Mokymosi atmosfera – atvira, draugiška, skatinanti moksleivius būti aktyviais, reikšti savo jausmus, nuostatas, mintis, nesibaiminant klaidų, žiūrint į jas, kaip į natūralų mokymosi veiklos etapą. Šiais metais mokiniai dalyvavo projekte „Sveikinimas mokytojui“ bei tarptautiniame projekte „Pasikeitimas Kalėdiniais sveikinimais“. Su didele meile kūrė atvirutes – sveikinimus mokytojams, bei kalėdinius sveikinimus draugams iš JAV, Rusijos ir Ukrainos. Ir su nekantrumu laukia sveikinimų iš šių šalių moksleivių.
Anglų kalbos mokytoja Virginija Karanauskienė